dinsdag 15 april 2008

46e Bijeenkomst van IMMC, Grimbergen, 15 april 2008

Nous avons le plaisir de vous inviter à la 46e rencontre de l’"Insurance Marketing & Management Club" de Belgique le mardi 15 avril prochain

De bijeenkomst begint om 14u30 stipt (onthaal vanaf 14u) in Salons De Romree te Grimbergen en duurt tot 18u00 waarna wij U uitnodigen op een diner tot ongeveer 21u00.
Als bijdrage in de kosten (koffieontvangst, drankpauze, diner, documentatie) vragen wij aan de leden 75 euro, aan de niet-leden 250 euro (exclusief BTW).

Inschrijven kan gewoon via email: pvanimpe@unica.com

Agenda:


De Heer Marc Nijs, Directielid
AXA Belgium
Twinstar : De innovatieve “pensioen-riskmanagement”
De vergrijzing en de nieuwe pensioenrealiteit vragen nieuwe aangepaste oplossingen.
Twinstar is één van de antwoorden van Axa.
Welke pensioenbehoeftes en welke pensioenrisico’s indekken?
Hoe werkt het concept, welke fondsen, welk beheer,…?
De commercialisatie en de succesverhalen in het buitenland.

De Heer Hedwig Neesen, Chief Marketing & Product Development Officer
Kobelco
De atomaire levensverzekeringsstructuur in een internationale context
Het verzekeringsplatform Kobelco commercialiseert beleggingsverzekeringen in een totaal ontvlechtte structuur. Die ontvlechting laat toe om alle aspecten van het contract te selecteren in functie van de behoeften van de klant en met respect voor de belangen van de bemiddelaar. Kobelco speurt permanent op de brede internationale markt naar originele kwalitatieve partners. Het resultaat is een uniek mix van verzekerings-en beleggingsknowhow.

* * *
Monsieur Marc NIJS, Membre de la Direction
AXA Belgium
Twinstar : La solution innovante d’AXA pour le pension-riskmanagement
Le vieillissement de la population et la nouvelle réalité des pensions appellent de nouvelles solutions.
Twinstar est une des réponses d’Axa.
Quels besoins et risques pensions couvrir ?
Comment fonctionnent le concept, quel fonds, quelle gestion… ?
La commercialisation et les succès similaires à l’étranger


Monsieur Hedwig Neesen, Chief Marketing & Product Development Officer
Kobelco
Une structure atomaire pour l’assurance vie dans un contexte international
La plateforme Kobelco commercialise les assurances de placements dans une structure complètement modulaire. Ceci permet de sélectionner tous les éléments du contrat en fonction des besoins du client et en respectant les intérêts des intermédiaires. Kobelco recherche en permanence des partenaires de qualité sur un large marché international. Le résultat est un mixte unique de connaissance et d’expertise en assurance et en placements financiers.

Geen opmerkingen: