zaterdag 19 april 2008

Fortis en ING geprezen om hun innovatieve gebruik van Marketing -technologie

Unica maakt finalisten Marketing Success Award 2008 bekend


Amsterdam, 27 maart 2008 – Unica (Nasdaq: UNCA), de wereldwijde marktleider van software voor Enterprise Marketing Management (EMM), maakt de finalisten bekend van de zesde editie van haar jaarlijkse Marketing Success Awards. Unica reikt deze award uit tijdens de komende klantenconferentie, de Marketing Innovation Summit, die van 27 tot en met 30 april 2008 in New Orleans plaats vindt. Onder de finalisten van dit jaar zijn er twee Unica klanten uit de Benelux: Fortis en ING. De Marketing Success Award wordt uitgereikt aan Unica-klanten die dankzij marketing-software hun bedrijfsresultaten en marketingprestaties sterk verbeterd hebben.

Organisaties die de prijs eerder ontvingen zijn ondermeer Scotiabank, BMO Bank of Montreal, OCBC en Wachovia. De finalisten presenteren hun successcenario’s op de Marketing Innovation Summit waar de conferentiedeelnemers vervolgens de winnaar kiezen. In vergelijking met voorgaande jaren is het aantal aanmeldingen voor de award sterk toegenomen, waarbij deelnemende bedrijven meer dan ooit uit Europa komen. Deze trend laat zien dat de interesse in en het gebruik van marketing software bij Europese bedrijven sterk toeneemt.

“Elke jaar brengen we honderden van onze klanten bijeen. Dit zijn de meest innovatieve marketeers van het moment. Ze discussiëren, presenteren en leren over best practices in geautomatiseerde marketing”, zegt Yuchun Lee, CEO van Unica. “Dit jaar is een mijlpaal voor de Marketing Success Awards vanwege het grote aantal aanmeldingen wereldwijd. Wij zien dit als een afspiegeling van ons groeiende succes in internationale markten. Steeds meer bedrijven zien in dat EMM-technologie een positieve invloed heeft op de ROI van marketingactiviteiten.”

Het thema van de komende Marketing Innovation Summit is ‘Get Jazzed’. Dit thema slaat niet alleen op New Orleans, waar de bijeenkomst plaatsvindt. Het benadrukt ook de positieve invloed van enthousiasme bij organisaties om volgende experimentele stappen in hun marketingactiviteiten te ondernemen. Er worden meer dan 700 mensen verwacht op de conferentie, waar de meest innovatieve geesten uit de branche spreken, zoals Joe Healey, auteur van Radical Trust: How today’s Great Leaders Convert People to Partners. Tijdens de Marketing Innovation Summit kunnen aanwezigen ook best pratice-sessies van de beste marketeers ter wereld bijwonen over relatiemarketing, internetmarketing en operationele marketing.

Unica is trots dat de volgende bedrijven de Marketing Innovation Summit van 2008 sponsoren: Acxion, Epsilon, Pinpoint Systems Corporation en Quaro zijn Platina Sponsors. Daarnaast wordt het evenement gesponsord door Accenture, Allant Group, Argos Group, Covalent Marketing, Amberleaf, Choicepoint Precision Marketing, Harte-Hanks, Netezza, SRC, RiverPoint Group, The Modeling Agency en Client Spectrum.

Meer informatie over de Marketing Innovation Summit van Unica is te vinden op http://www.mis2008.com/.

Geen opmerkingen: