MRM-oplossingen van Unica komen tegemoet aan uiteenlopende marktvraag
Brussel-Utrecht - 12 maart, 2008 - Unica (Nasdaq: UNCA), de wereldwijde marktleider van software voor Enterprise Marketing Management (EMM), is geplaatst in het leiderskwadrant van het Gartner Magic Quadrant voor Marketing Resource Management (MRM), zo meldde het rapport van Gartner voor het eerste kwartaal van 2008.
Het Magic Quadrant van Gartner beoordeelt aanbieders op hun kundigheid en op de compleetheid van hun visie. Leiders in de MRM-markt bieden volgens Gartner geïntegreerde MRM-functionaliteiten met uitgebreide mogelijkheden bij grote en wereldwijde implementaties. In deze trajecten wordt MRM vanuit de marketingorganisatie doorgetrokken en ingezet buiten de databasemarketing. Kwadrantleiders bieden oplossingen die naadloos aansluiten op de klantbehoefte.
Gartner merkt verder op dat MRM steeds volwassener wordt als het gaat om gebruikersacceptatie en complexiteit van implementaties. Veel bedrijven die vroeg met MRM begonnen, breiden nu wereldwijd de inzet en toepassingen ervan uit en integreren het met andere applicaties voor inkoop, financiën en verkoopondersteuning. MRM wordt steeds populairder bij middelgrote en grote organisaties.
“Unica bedient marketeers al jaren. Ons aanhoudende succes in Marketing Resource Management danken we aan de waarde die we onze klanten leveren. De interesse in onze MRM-software blijft groeien. We zijn dan ook zeer verheugd dat Gartner ons heeft benoemd tot leider in het Marketing Resource Management Magic Quadrant”, zegt Yuchun Lee, CEO van Unica Corporation. “Steeds meer bedrijven gaan Marketing Resource Management-software gebruiken. Zo kunnen marketeers met Unica-oplossingen op een kosteneffectieve manier marketinguitdagingen aangaan door samen te werken en projecten, budgetten en online middelen van verschillende groepen te beheren.”
Unica’s MRM-oplossing Affinium Plan biedt marketeers een gecentraliseerde manier om complexe zaken eenvoudig te beheren, zoals het nakijken en rapporteren van budgetten, ROI en eisen van regelgeving. Maar ook het stroomlijnen van creatieve processen en het optimaliseren van productiebeheer kan eenvoudig met Affinium Plan. Daarnaast biedt Unica MarketingCentral, een on-demand MRM-oplossing die een eenvoudig, snel in te zetten platform biedt voor bureaus, mkb-organisaties en werkgroepen binnen grote bedrijven. Met MarketingCentral kunnen marketeers creativiteit en productiviteit beheren door tactisch projectmanagement in te zetten voor campagnes en marketingplannen.
Brussel-Utrecht - 12 maart, 2008 - Unica (Nasdaq: UNCA), de wereldwijde marktleider van software voor Enterprise Marketing Management (EMM), is geplaatst in het leiderskwadrant van het Gartner Magic Quadrant voor Marketing Resource Management (MRM), zo meldde het rapport van Gartner voor het eerste kwartaal van 2008.
Het Magic Quadrant van Gartner beoordeelt aanbieders op hun kundigheid en op de compleetheid van hun visie. Leiders in de MRM-markt bieden volgens Gartner geïntegreerde MRM-functionaliteiten met uitgebreide mogelijkheden bij grote en wereldwijde implementaties. In deze trajecten wordt MRM vanuit de marketingorganisatie doorgetrokken en ingezet buiten de databasemarketing. Kwadrantleiders bieden oplossingen die naadloos aansluiten op de klantbehoefte.
Gartner merkt verder op dat MRM steeds volwassener wordt als het gaat om gebruikersacceptatie en complexiteit van implementaties. Veel bedrijven die vroeg met MRM begonnen, breiden nu wereldwijd de inzet en toepassingen ervan uit en integreren het met andere applicaties voor inkoop, financiën en verkoopondersteuning. MRM wordt steeds populairder bij middelgrote en grote organisaties.
“Unica bedient marketeers al jaren. Ons aanhoudende succes in Marketing Resource Management danken we aan de waarde die we onze klanten leveren. De interesse in onze MRM-software blijft groeien. We zijn dan ook zeer verheugd dat Gartner ons heeft benoemd tot leider in het Marketing Resource Management Magic Quadrant”, zegt Yuchun Lee, CEO van Unica Corporation. “Steeds meer bedrijven gaan Marketing Resource Management-software gebruiken. Zo kunnen marketeers met Unica-oplossingen op een kosteneffectieve manier marketinguitdagingen aangaan door samen te werken en projecten, budgetten en online middelen van verschillende groepen te beheren.”
Unica’s MRM-oplossing Affinium Plan biedt marketeers een gecentraliseerde manier om complexe zaken eenvoudig te beheren, zoals het nakijken en rapporteren van budgetten, ROI en eisen van regelgeving. Maar ook het stroomlijnen van creatieve processen en het optimaliseren van productiebeheer kan eenvoudig met Affinium Plan. Daarnaast biedt Unica MarketingCentral, een on-demand MRM-oplossing die een eenvoudig, snel in te zetten platform biedt voor bureaus, mkb-organisaties en werkgroepen binnen grote bedrijven. Met MarketingCentral kunnen marketeers creativiteit en productiviteit beheren door tactisch projectmanagement in te zetten voor campagnes en marketingplannen.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten