dinsdag 1 juli 2008
Interview Yuchun Lee: "Marketing moet zo gericht mogelijk, zodat de klant het ervaart als een service."
Yuchun Lee, CEO en co-founder van Unica: "Het ontwikkelen van marketing software is gewoon verschrikkelijk moeilijk."
Marketing en Blackjack zijn volgens Yuchun Lee, CEO en co-founder van Unica, hun gelijken in het gebruik van analytische gegevens om de ander te slim af te zijn. Beide spelen ook een even grote rol in het leven van Lee. Zijn ervaringen bij de Amphibians, een groep studenten die casino's honderden dollars lichter maakten door het strategisch benaderen van het spel Blackjack, zijn meegenomen in de film ‘21', die sinds donderdag 26 juni in de bioscopen te zien is. Voor ITcommercie een goed moment om Lee te vragen over hoe hij de concurrentie van Unica te slim af probeert te zijn.
meer: http://www.itcommercie.nl/nieuws/id2935-Interview_Yuchun_Lee_Marketing_moet_zo_gericht_mogelijk,_zodat_de_klant_het_ervaart_als_een_service.html
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten